Wij hebben bijna 80 spelersplaatsen in ons casino te Lemmer waarvan er 35 in onze speciale rokersruimte staan. Er kan worden gespeeld op één van onze nieuwe kansspelautomaten. Uiteraard bent u ook welkom voor een hapje of een drankje. Wilt u weten hoe de automaat werkt klik op de naam van de gewenste kast en u krijgt de speluitleg te zien.
Middels de KIES INZET knop kunnen de volgende spelmogelijkheden worden geselecteerd:
Het basisrollenspel bestaat uit drie rollen waarbij 5 winlijnen actief zijn. Prijzen worden gegeven voor drie gelijke symbolen op een van de actieve winlijnen.
Het 1/0 basisspel, met 99,99 % kans op 1, wordt voorafgaand aan ieder clubspel gespeeld. De prijs van het 1/0 spel wordt automatisch in de clubmeter gezet.
Het clubspel wordt gespeeld op inzet 2, 5, 10, 20 of 40 en hierbij zijn 3 rollen en 5 winlijnen actief. Prijzen worden gegeven voor 3 gelijke symbolen op een van de actieve winlijnen.
Prijzen worden mogelijk (gedeeltelijk) vervangen door Bonus Games (100 door 1 BG). Een bonus game kan de volgende uitkomsten hebben: + 2 bonus games, 100 punten of geen win. Het resultaat van deze bonus games wordt bij de clubmeter geteld.
Het collect spel is beschikbaar indien er punten in clubmeter aanwezig zijn. Voor aanvang van elk collect-spel moet een basisspel gespeeld zijn. Maximale collect spel prijs 100 punten. Het resultaat hiervan wordt in de puntenmeter geplaatst.
De UITBETALEN knop betaalt de puntenmeter uit.
De speler kan met de UITBETALEN knop (een deel van) de gewonnen spelen opnemen en deze laten uitbetalen. Indien de gewonnen spelen meter leeg is wordt met de UITBETALEN knop de spelenmeter uitbetaald.
SluitenBASISSPEL GEMINI
1 Credit is 20 eurocent.
– Het basisspel kan gespeeld worden op een inzet van maximaal 40.
– In het geval van 40 credits zal er een 39/40 spel gespeeld worden. In de meeste gevallen zal het resultaat 40 punten zijn.
– Er zullen vervolgens 40 punten naar de clubmeter overgezet worden.
– Hierna gaat er een tijd lopen die aftelt en zal er opnieuw een basisspel van maximaal 40 punten gespeeld worden.
– Gedurende het aflopen van de tijd kunnen er vervolgspellen gespeeld worden.
VERVOLGSPEL
– Het vervolgspel wordt gespeeld op 4 rollen met 10 winlijnen.
– De inzetmogelijkheden zijn 1, 2, 5, 10, 20 en 50.
– In het begin wordt alleen maar de laagste inzet aangeboden.
– Indien er meer punten in de totaalmeter komen, worden ook de hogere inzetmogelijkheden vrij gegeven.
– Ook als de ‘aantal spelen meter’ afneemt kunnen er hogere inzetten vrij gegeven worden.
– Indien de totaalmeter meer dan 10.000 is, wordt deze voor aanvang van een volgende spelronde voor een deel geïnd totdat deze weer onder de 10.000 punten komt.
Het basisspel wordt gespeeld op 9 winlijnen. Een win (100 punten of minder) kan dubbel of niets gegokt worden met de KOP of MUNT knoppen. winsten worden opgenomen na indrukken van de INNEN knop. 0/1 basisspel Om punten voor het clubspel te sparen kan ook 1/0 basisspellen gespeeld worden. Kies eerst de inzet, zodat bij voldoende clubmeterpunten het clubspel automatisch gespeeld wordt.
Wordt de clubmeter groter dan 1000, dan wordt, voordat een nieuw spel start, een deel van de clubmeter geïnd tot net onder de 1000. Met NEEM CLUBMETER kan de gehele of delen van de clubmeter opgenomen worden.
Met de KIES INZET knop kunnen in het clubspel 5 of 10 of 20 punten ingezet worden. Er dienen voldoende clubmeter punten aanwezig te zijn. Inzet 5, 10 en 20 : 9 winlijnen Ster telt voor ieder symbool behalve GS. Gewonnen punten worden in de clubmeter bijgeteld.
Bonusgame(s) kunnen worden gewonnen via clubspellen. Het bonusgame display toont het aantal resterende bonusgames. Een lampje in de cirkel draait en stopt: 100 wordt bij de clubmeter geteld. 0 verliest het bonusgame. +3BG wint 3 extra bonusgames.
Een gewonnen onderspelprijs kan genomen worden door op INNEN te drukken Indien er na uitbetaling van een win, restpunten overblijven, worden de automatisch gegokt tussen 0 en 1,-.
SluitenHoldtimer heeft 2 soorten spel. Benedenspel en bovenspel. Wanneer je het beneden spel speelt heb je maar 1 winlijn. Dit geld niet voor de stersymbolen. Deze leveren bij een kriskras in zicht 20 pnt op. De gewonnen punten kan je gokken innnen of naar boven verplaatsen.
Het spelsoort kan worden gekozen door de KIES SPEL knop. Je kan met deze knop kiezen uit beneden spel, bovenspel of 1/0 spel. Wanneer je naar het bovenspel wil gaan en je hebt nog niet genoeg punten kan je door middel van het 1/0 spel punten sparen tot je genoeg hebt om te kunne spelen. Bij het bovenspel kun je kiezen uit de volgende inzetten. Inzet 5 of 10. Bij inzet 10 kan je rollen vastzetten. Dit kan je zelf doen of je laat het aan de automaat over.
Holdtimer heeft vier meters en één totaalmeter. Voor het vervolgspel wordt de bovenste rollenset gebruikt. De volgende bovenspelen zijn mogelijk:
– inzet 5 op 5 winlijnen met bijbehorende prijzenschema;
– inzet 10 op 5 winlijnen met hetzelfde prijzenschema, met holds.
De automaat bepaalt vanaf welke meters punten ingezet worden. Een gewonnen prijs wordt evenredig aan de inzet over de meters verdeeld. Het maximum per meter bedraagt 200 punten. Is dit aantal bereikt, wordt de meter automatisch geïnd.
BASISSPEL LIBRA
1 Credit is 20 eurocent.
– Het basisspel kan gespeeld worden op een inzet van maximaal 40.
– In het geval van 40 credits zal er een 39/40 spel gespeeld worden. In de meeste gevallen zal het resultaat 40 punten zijn.
– Er zullen vervolgens 40 punten naar de clubmeter overgezet worden.
– Hierna gaat er een tijd lopen die aftelt en zal er opnieuw een basisspel van maximaal 40 punten gespeeld worden.
– Gedurende het aflopen van de tijd kunnen er vervolgspellen gespeeld worden.
VERVOLGSPEL
– Het vervolgspel wordt gespeeld op 3 rollen met 5 winlijnen.
– De inzetmogelijkheden zijn 1, 2, 5, 10, 20 en 50.
– In het begin wordt alleen maar de laagste inzet aangeboden.
– Indien er meer punten in de totaalmeter komen, worden ook de hogere inzetmogelijkheden vrij gegeven.
– Ook als de ‘aantal spelen meter’ afneemt kunnen er hogere inzetten vrij gegeven worden.
– Indien de totaalmeter meer dan 10.000 is, wordt deze voor aanvang van een volgende spelronde voor een deel geïnd totdat deze weer onder de 10.000 punten komt.
Het basisspel wordt gespeeld op 9 winlijnen.
3, 4 of 5 gelijke symbolen aaneengesloten op één of meerdere van de 9 winlijnen winnen volgens het INZET 1 winplan. Een mysterie prijs wordt gewonnen bij 2, 3, 4 of 5 maskers op winlijn. Een win ( 100 punten of minder) kan dubbel of niets gegokt worden met de KNOP/MUNT knoppen. Winsten worden betaald na indrukken van de UITBETALEN knop.
Om punten voor het Clubspel te sparen kunnen 1/0 basisspellen gespeeld worden.
Kies de eerst de inzet zodat bij voldoende clubmeter punten het Clubspel
automatisch gespeeld wordt.
Met de KIES inzet knop kunnen in het clubspel 5, 10 of 20 punten ingezet worden. Er dienen voldoende clubmeter punten aanwezig te zijn.
Inzet 5 , 10 en 20 : 9 winlijnen
Nij 2, 3, 4 of 5 aaneengesloten maskers op winlijn wint resp. 1x 4, 8 x of 20x de waarde op de Luckmeter.Gewonnen punten worden op de clubmeter bijgeteld.
Wordt de Clubmeter groter dan 1000, dan wordt, voordat een nieuw spel start, een deel van de Clubmter betaald tot onder 1000.
Met NEEM CLUBMETER kan de gehele of delen van de Clubmeter opgenomen worden.
Bonusgame(s) kunnen worden gewonnen via clubspellen.
De BonusGame display toont het aantal resterende Bonusgames.
Een lampje in de cirkel draait en stopt;
100 wordt bij de clubmeter geteld.
0 verliest het BonusGame.
+3BG wint 3 extra BonusGames.
Een gewonnen onderspelprijs kan genomen worden door op INNEN te drukken.
Indien er na uitbetaling van een win, restpunten overblijven, worden deze automatisch gegokt tussen 0 en €1,-.
Wanneer de Puntenmeter de 800 grens passeert, wordt de overschrijding automatisch uitbetaald. Bij handmatige uitbetaling ligt de grens op 3000 punten en wordt bij overschrijding om de beheerder verzocht. Indien er na uitbetaling restpunten overblijven, worden deze automatisch gegokt tussen de 0 en € 1 en eventueel uitbetaald.
Sluiten• Het basisspel wordt gespeeld op 9 winlijnen.
• 3,4 of 5 gelijke symbolen aaneengesloten op één of meerdere van de 9 winlijnen volgens het INZET 1 winplan.
• Een mysterie prijs wordt gewonnen bij 2,3,4, of 5 MH symbolen op winlijn.
• Een win (100 punten of minder) kan dubbel of niets gegokt worden met de KOP/MUNT knoppen.
• Winsten worden betaald na indrukken van de UITBETALEN knop.
• Om punten voor het Clubspel te sparen kunnen 1/0 basisspellen gespeeld worden. Kies eerst de inzet, zodat bij voldoende Clubmeterpunten het Clubspel automatisch gespeeld wordt.
• Met de KIES INZET knop kunnen in het clubspel 5, 10 of 20 punten ingezet worden, er dienen voldoende Clubmeter punten aanwezig te zijn.
• Inzet 5, 10 en 20 : 9 winlijnen.
• Bij 2 3, 4, of 5 aaneengesloten MH’s op winlijn wint resp 1x 4x 8x of 20x de waarde op de Hot meter.
• Gewonnen punten worden in de Clubmeter bijgeteld.
• Wordt de Clubmeter groter dan 1000, dan wordt, voordat een nieuw spel start, een deel van de Clubmeter betaald tot onder 1000.
• Met NEEM CLUBMETER kan de gehele of delen van de Clubmeter opgenomen worden.
• Bonusgame(s) kunnen worden gewonnen via de clubspellen.
• De Bonusgame display toont het aantal resterende Bonusgames.
• Een lampje in de cirkel draait en stopt;
• 100 wordt bij de clubmeter geteld.
• 0 verliest het BonusGame.
• +3 BG wint 3 extra BonusGames.
• Een gewonnen onderspelprijs kan genomen worden door op UITBEALEN te drukken
• Opgenomen winsten worden direct en automatisch uitbetaald.
• Indien er na uitbetaling van een win, restpunten overblijven, worden deze automatisch gegokt tussen 0 en € 1,- .
• Indien uitbetaling van de Puntenmeter leidt tot restpunten ( aantal credits kleiner dan € 1,- ), moeten deze gespeeld of gegokt worden tot uitkeerbare waarde. Via de instelschakelaar kan men de restpunten automatisch laten gokken en betalen.
SluitenSteptimer gebruikt drie rollen voor het basisspel. Er zijn alleen 3-in-lijn prijzen mogelijk (in sommige combinaties geldt het barsymbool voor elk symbool). Bovendien leveren drie stersymbolen kriskras in zicht 20 punten op. Gewonnen punten kunnen worden gegokt, geïnd of gespaard (in één van de vier meters).
Via KIES SPEL kan de speler een keuze maken uit rolspel, 0/1-spel of – bij voldoende punten – de vervolgspelen inzet 5 of inzet 40.
Voor de overstap naar het vervolgspel moet eerst het 0/1-spel gespeeld worden. De panelen WIN 1 en 0 knipperen afwisselend. Licht WIN 1 op na het indrukken van START/SPAREN (dit gebeurt in 99,9% van de gevallen) dan wint de speler 1 punt. De speler heeft nu de volgende mogelijkheden:
– hij kan dit punt innen (geeft 20% kans op 4 punten);
– hij kan dit punt naar een van de METERS overzetten door kort op START/SPAREN te drukken;
– hij kan “automatisch” het vervolgspel spelen door lang (of twee keer snel) op START/SPAREN te drukken (het punt wordt automatisch in de meter met de laagste waarde geplaatst, waarna het vervolgspel start).
Steptimer heeft vier meters en één totaalmeter. Voor het vervolgspel wordt de bovenste rollenset gebruikt. De volgende vervolgspelen zijn mogelijk:
– inzet 5 op 5 winlijnen met bijbehorende prijzenschema;
– inzet 40 op 5 winlijnen met hetzelfde prijzenschema, met bovendien drie nudges (bi-directionele stappen).
De automaat bepaalt vanaf welke meters punten ingezet worden. Een gewonnen prijs wordt evenredig aan de inzet over de meters verdeeld. Het maximum per meter bedraagt 200 punten. Is dit aantal bereikt, wordt de meter automatisch geïnd.
De speler kan bij Sweet 16 kiezen uit twee basisspellen: het bekende 1/0-spel en een spel dat in de volksmond bekend staat als “Oorlogje”. “Oorlogje” wordt gespeeld op twee rollen. De ene rol vertegenwoordigt de bank en de andere de speler. De inzet voor elk spel bedraagt één credit. Heeft de speler een hogere kaart dan de bank, dan wint hij twee punten (verdubbeling). Gewonnen punten worden bijgeschreven op de supermeter. Als de bank een hogere kaart heeft, verliest de speler zijn inzet. Bij gelijke kaarten blijft de inzet staan en wordt deze verhoogd met de inzet van het volgende spel; de inzet voor dit spel bedraagt dus twee credits. Dit blijft zo doorgaan totdat er twee verschillende kaarten zijn, en er dus een winnaar is. Wint de speler, dan krijgt hij de dubbele inzet.Clubspel
De speler kan het clubspel spelen op drie verschillende inzetten: 5, 10 of 20. Op inzet 5 speelt hij op drie rollen en vier winlijnen, op inzet 10 vier rollen en acht winlijnen en op inzet 20 vier rollen en zestien winlijnen.
Sweet 16 gebruikt in het vervolgspel tien meters en één totaalmeter. Een gewonnen prijs wordt evenredig aan de inzet over de meters verdeeld. Indien een meter de 200-puntengrens bereikt, wordt deze automatisch geïnd. Indien de totaalmeter de 1000-puntengrens overschrijdt, zullen één of meerdere meters automatisch worden geïnd.
Alle punten of meters die worden geïnd, gaan automatisch naar GEWONNEN. Deze punten kunnen naar de creditmeter worden gezet door GEWONNEN NAAR CREDITS in te drukken.
SluitenDe speler kan met de “KIES SPEL”-knop wisselen tussen basis- én, indien er voldoende punten in de “GEWONNEN”-meter staan, de vervolgspellen
Wild Spinner heeft twee basisspellen, het basisrollenspel en het bekende 1/0-spel. Door op de “KIES SPEL”-knop te drukken kan de speler een keuze maken.
Het basisrollenspel wordt op 4 rollen gespeeld. Prijzen gelden voor twee, drie of vier gelijke symbolen vanaf links op de middelste winlijn en is voorzien van “HOLD”. Het winplan staat op de onderruit. De speler kan alle prijzen van het basisspel omzetten naar “GEWONNEN SPELEN” door op de “START/SPAREN”-knop te drukken, zodat deze in een vervolgspel kunnen worden ingezet.
Het “1/0”-spel wordt gegokt tussen 0 of 1, met een kans van 99,9% op 1. De winst van het “1/0”-spel gaat automatisch naar “GEWONNEN SPELEN”.
Het basis “1/0”-spel is verplicht voor ieder vervolgspel. De speler druk kort op de “START”-knop om het “1/0”-spel te spelen en daarna nogmaals op de “START”-knop om het vervolgspel te starten.
De prijzen uit het basisspel worden in 8 verschillende potten verzameld. Bij voldoende punten heeft de speler de keuze voor:
– inzet 5 op 3 rollen, 5 winlijnen
– inzet 10 op 3 rollen, 5 winlijnen met “STER” wild
– inzet 10 op 4 rollen, 10 winlijnen
– inzet 20 op 4 rollen, 10 winlijnen met “STER” wild
Het winplan hiervan staat op de bovenruit.
De maximale waarde van de “GEWONNEN SPELEN”-meter is 1000 punten. Indien, na het bijtellen van een prijs, de 1000-puntengrens wordt overschreden, wordt automatisch de hoogste pot naar de “WINBANK”geschreven, zodat het “TOTAAL”onder de 1000-puntengrens komt.
De maximale waar per pot is 200 punten. Indien, na het bijtellen van een prijs, de 200-puntengrens wordt bereikt, worden deze 200 punten automatisch naar de “WINBANK” geschreven.
Met de “WINBANK NAAR SPELEN”-knop worden de punten van de “WINBANK” overgeschreven naar de “SPELEN”-meter. Door op de “UITBETALEN”-knop te drukken kan de speler de punten van de “SPELEN”-meter laten uitbetalen.
SluitenEr zijn 4 basisspellen mogelijk met inzet van 10, 20, 30 of 40. Na inworp zal automatisch de hoogste mogelijke inzet gekozen worden. Het basisspel wordt gespeeld met 99,9% kans op winnen van de inzet en 0,01% kans op verdubbeling van de inzet. Het resultaat wordt automatisch op de clubmeter geboekt.
De speler krijgt een aantal spins welke gerelateerd is aan de inzet van het basisspel. De spinsmeter toont het aantal resterende spins in het Clubspel. Wanneer deze 0 wordt, dient een nieuw basisspel gespeeld te worden. Is de Clubmeter 0, dan moet de speler wachten tot de spinsmeter 0 is
In het Clubspel kunnen 1, 2, 5, 10, 20 of 40 punten worden ingezet.
Het spel vangt aan met Inzet 1. Zodra het mogelijk is een hogere Inzet te kiezen, zal de desbetreffende knop gaan knipperen. Iedere 3 seconden toont de gezamenlijk DEALER een trekking van 8 getallen. Indien START gedrukt is, worden uit deze trekking 3 of 4 getallen gekozen waarmee de symbolen op resp. rollen A, B, C en D verplaatst worden.
De Clubmeter toont het totaal van de potten en kan 10.000 worden. Bij overschrijding, worden er één of meerdere potten geïnd naar de Winbank, zodat de Clubmeter kleiner dan 10.000 wordt. Wanneer de Puntenmeter de 2000 grens passeert, wordt de overschrijding automatisch uitbetaald. Bij handmatige uitbetaling ligt de grens op 80.000 punten en wordt bij overschrijding om de beheerder verzocht.
Restpunten na uitbetaling worden automatisch gegokt naar een uitbetaalbare waarde en betaald.
SluitenRoulette is een spannend maar toch eenvoudig te spelen spel. Het betreft hier een Amerikaans roulette wat in houdt dat het wiel bestaat uit 36 nummers en één “0”. Standaard kan er een inzet plaats vinden van 20 punten per spel. De gewonnen prijzen worden automatisch in de clubmeter gezet. Bij voldoende punten in de clubmeter, is het mogelijk om maximum 400 punten in te zetten.
Spelerspaneel
Op het spelerspaneel bevinden zich de volgende knoppen en functies:
• Inzetmogelijkheden
• Standaard inzetcombinaties:
– Vicini Dello Zero
– Serie 5-8
– Orfanelli
– One neighbour en two neighbours
• Language: Selecteert Nederlandse of Engelse taal.
• Call attendant: Geeft een indicatie dat ondersteuning gewenst is.
• Start: Wordt niet gebruikt tijdens het spel.
• Collect: Punten vanuit de clubmeter naar de puntenmeter plaatsen.
• Help: Laat het helpscherm zien.
• Cash out: Uitbetalen puntenmeter.
• Cirkelvormige pijl: Herhaalt de inzet van het vorige spel. Door nogmaals op deze knop te drukken wordt de inzet verdubbeld (indien mogelijk).
• Kruis: Maakt inzet ongedaan.
– Functie a) indien inzet geselecteerd, verwijder inzet.
– Functie b) indien geen inzet geselecteerd, verwijder alle inzetten.
Er bevinden zich twee externe knoppen. De “Repeat”-knop kan gebruikt worden om de inzet van het vorige spel te herhalen. Door nogmaals deze knop te drukken wordt de inzet verdubbeld (indien mogelijk). Middels de “Select chip”-knop kan de gewenste chip (inzet) worden geselecteerd. De waarde van de geselecteerde chip zal op de monitor geel oplichten. U heeft de mogelijkheid om uit een vijftal chips te kiezen.
De volgende gegevens kunnen van de monitor worden afgelezen:
• Credit: Geeft het aantal aanwezige punten binnen de puntenmeter weer.
• Club: Geeft het aantal aanwezige punten binnen de clubmeter weer.
• Stake: Geeft het aantal ingezette punten weer.
• Win: Geeft het aantal gewonnen punten weer.
• Resultaten: De resultaten van de laatste zeven spelen worden onderin weergegeven. Het laatste spelresultaat wordt geheel rechts weergegeven (grootste vierkant).
Per spelerstation is er de mogelijkheid om d.m.v. het spelerspaneel inzet te plegen. Er kan worden ingezet indien één van de volgende teksten zichtbaar is op de spelersmonitor: “UW INZET AUB” of “U KUNT NOG ENKELE SECONDEN INZETTEN”. Hierna is het niet meer mogelijk om nog in te zetten. De beschikbaar inzettijd wordt gevisualiseerd d.m.v. een tijdbalk. Het roulettespel biedt de volgende inzetmogelijkheden:
• Straight up
inzet op één nummer
prijs 36x inzet (inclusief de inzet)
• Split
inzet op twee nummers
prijs 18x inzet (inclusief de inzet)
• Street
inzet op drie nummers
prijs 12x inzet (inclusief de inzet)
• Carre Corner
inzet op vier nummers
prijs 9x inzet (inclusief de inzet)
• Six line
inzet op zes nummers
prijs 6x inzet (inclusief de inzet)
• Colomn of Dozen
inzet op twaalf nummers
prijs 3x inzet (inclusief de inzet)
• Simple bets
inzet op groepen of kleur
prijs 2x inzet (inclusief de inzet)
Alleen punten van de puntenmeter kunnen worden uitbetaald. Het uitbetalen van punten is alleen mogelijk wanneer er geen inzet heeft plaats gevonden.
Door op de “Cash out”-knop te drukken, zal de machine overgaan tot uitbetaling. Er zijn een tweetal uitbetaal mogelijkheden:
1. Uitbetaling in 2-Euro munten.
2. Handmatige uitbetaling.
Wanneer het bedrag onder de ingestelde limiet (handmatige uitbetaling bij xxxx punten) blijft, zal een uitbetaling geheel in munten worden voldaan.
1. De tekst “Hand Pay” staat op de monitor ter indicatie dat een handmatige uitbetaling gewenst is.
2. Roep een casinomedewerker deze zal de uitbetaling afhandelen.
3. Hierna zijn alle punten (binnen de puntenmeter) uitbetaald en is de spelersunit weer klaar voor gebruik.
Het basisspel van Multi Player bestaat uit een automatische enkel/dubbel gamble. Afhankelijk van de inworp van twee, vier, zes of acht euro – respectievelijk 10, 20, 30 en 40 credits (= enkel) – volgt (na het indrukken van START) een automatische enkel/dubbel gamble die deze credits omzet in een gelijk aantal gewonnen punten én u een spelcyclus aanbiedt van respectievelijk 10, 20, 30 of 40 spins. Daarnaast bestaat er een kleine kans op verdubbeling van bovengenoemd aantal gewonnen punten. Dus geen 10, 20, 30 of 40, maar 20, 40, 60 of 80 gewonnen punten! Multi Player speelt altijd met de hoogst mogelijke basisinzet. Als u bijvoorbeeld zes euro inwerpt, volgt (na het indrukken van START) automatisch een 30/60-gamble, die resulteert in een spelcyclus van 30 spins én een tegoed van 30 of 60 gewonnen punten. Let wel: indien de creditmeter meer dan 40 credits bevat, wordt er altijd een 40/80-gamble gespeeld.
Op nog niet bespeelde automaten kunt u op elk willekeurig moment instappen en het basisspel spelen.
Na de enkel/dubbel gamble kunt u het vervolgspel op drie rollen met vijf winlijnen starten. In een spelcyclus kunt u vóór elk spel (spin), afhankelijk van het puntentotaal op de ‘TOTAAL’-meter en het aantal resterende spins, naar wens 2, 5, 10, 20 of 40 punten inzetten.
Als de ‘TOTAAL’-meter aan het einde van een spelcyclus de 8.000-puntengrens overschrijdt, wordt een door het programma bepaalde hoeveelheid punten automatisch naar de creditmeter overgezet (in ieder geval totdat de ‘TOTAAL’-meter minder dan 8.000 punten bevat).
Er zijn 4 basisspellen mogelijk met inzet van 10, 20, 30 of 40. Na inworp zal automatisch de hoogst mogelijke inzet worden gekozen. Het basisspel wordt gespeeld met 99,9% kans op winnen van de inzet en 0,01% kans op verdubbeling van de inzet. Gewonnen punten worden op de “CLUB”-meter bijgeteld.
Spins
Na een “BASIS”-spel krijgt de speler, gerelateerd aan de inzet van het “BASIS”-spel, een aantal “SPINS”. De “SPINS”-meter toont het aantal resterende “SPINS” in het lopende “CLUB”-spel. Zijn de “SPINS”-meter of de “CLUB”-meter 0, moet een nieuw “BASIS”-spel worden gespeeld.
Clubmeter
De “CLUB”-meter toont het totaal van de potten en kan de 10.000 overschrijden. Bij overschrijding worden er één of meerdere potten geïnd naar de “WINBANK”, zodat de inhoud van de “CLUB”-meter kleiner dan 10.000 wordt.
Afhankelijk van de “CLUB”-meterwaarde kunnen in het “CLUB”-spel 2, 5, 10, 20, 40 of 100 punten worden ingezet. Zodra het mogelijk is een hogere inzet te kiezen, zal de desbetreffende “INZET”-knop gaan knipperen. Iedere seconde toont de “TOPBOX” een trekking van getallen voor de stations. Indien “START” is gedrukt wordt op het display (A, B, C, D) van het station een trekking getoond. De “SPINS”-meter van het betreffende station wordt met 1 verlaagd. De displays A, B, C en D tonen het aantal stappen (getallen) dat de respectievelijke rollen verder worden gedraaid (mits op “START” is gedrukt). Een win kan worden verdubbeld.
De “MULTIWINNER”-meter toont een waarde afhankelijk van de inzet (6 bij inzet 2, 20 bij inzet 5, 40 bij inzet 10, 80 bij inzet 20, 160 bij inzet 40 en 400 bij inzet 100). Bij 3 “MULTIWINNER”-symbolen in zicht, begint de “MULTIWIN”-schijf te draaien. Het getal dat de pijl aanwijst nadat de schijf is gestopt, toont het aantal maal dat de “MULTIWINNER”-meter wordt gewonnen. Bij 4 “MULTIWINNER”-symbolen in zicht wint men de hoogste prijs van de gespeelde inzet.
SluitenInzet 40 punten
Inzet 1, 2, 5: 5 Winlijnen
Inzet 10, 20, 40, 100: 10 Winlijnen
Maximale prijs 10.000
Supermeter maximaal 10.000
BASISSPEL
1 Credit is 20 eurocent.
– Het basisspel kan gespeeld worden op inzet 20, 30 of 40.
– Het resultaat van het basisspel is gelijk aan de inzet of het dubbele hiervan.
– De inzet in credits is gelijk aan het aantal spelen dat in het vervolgspel gespeeld kan worden.
– Als de ‘aantal spelen meter’ weer op 0 staat moet er verplicht een nieuw basisspel gespeeld worden.
VERVOLGSPEL
– Het vervolgspel wordt gespeeld op 3 rollen met 5 winlijnen.
– De inzetmogelijkheden zijn 2, 4, 10, 20, 40 en 100.
– In het begin wordt alleen maar de laagste inzet aangeboden.
– Indien er meer punten in de totaalmeter komen, worden ook de hogere inzetmogelijkheden vrij gegeven.
– Ook als de ‘aantal spelen meter’ afneemt kunnen er hogere inzetten vrijgegeven worden.
– Indien de totaalmeter meer dan 10.000 is, wordt deze voor aanvang van een volgende spelronde voor een deel geïnd totdat deze weer onder de 10.000 punten komt.
Inzet 40 punten
Inzet 1, 2, 5: 5 Winlijnen
Inzet 10, 20, 40, 100: 10 Winlijnen
Maximale prijs 10.000
Supermeter maximaal 10.000
BASISSPEL
1 Credit is 20 eurocent.
– Het basisspel kan gespeeld worden op inzet 10, 20, 30 of 40.
– Het resultaat van het basisspel is gelijk aan de inzet of het dubbele hiervan.
– De inzet in credits is gelijk aan het aantal spelen dat in het vervolgspel gespeeld kan worden.
– Als de ‘aantal spelen meter’ weer op 0 staat moet er verplicht een nieuw basisspel gespeeld worden.
VERVOLGSPEL
– Het vervolgspel wordt gespeeld op 3 rollen met 5 winlijnen.
– De inzetmogelijkheden zijn 2, 5, 10, 40, 100 en 200.
– De PEPPER-knop zorgt ervoor dat de rollen steeds weer vanuit de basispositie starten.
– Vanaf inzet 10 geeft ‘elke 3 in lijn PEPPER’ combinatie een mysteryprijs.
– Vanaf inzet 20 komt de ‘elke 3 in lijn BAR’ combinatie er nog eens bij.
– In het begin wordt alleen maar de laagste inzet aangeboden.
– Indien er meer punten in de totaalmeter komen, worden ook de hogere inzet mogelijkheden vrij gegeven.
– Ook als de ‘aantal spelen meter’ afneemt kunnen er hogere inzetten vrij gegeven worden.
– De mysteryprijs wordt per spelersunit apart bepaald.
– Indien de totaalmeter meer dan 8000 is, wordt deze voor aanvang van een volgende spelronde voor een deel geïnd totdat deze weer onder de 8000 punten komt.
Bij basisspel van de Red & Blue Chips kan men inzetten:
– 10 credits –> 10/20 basisspel –> wordt een meter actief met een maximale waarde van 2000.
– 20 credits –> 20/40 basisspel –> wordt een meter actief met een maximale waarde van 4000.
– 30 credits –> 30/60 basisspel –> wordt een meter actief met een maximale waarde van 6000.
– 40 credits –> 40/80 basisspel –> wordt een meter actief met een maximale waarde van 8000.
Onafhankelijk van het basisspel dat er gespeeld wordt –> 40 spelen per spelronde
Het vervolgspel wordt gespeeld op 3 rollen met 5 winlijnen.
Bij voldoende punten in de TOTAAL-meter zijn de volgende inzetmogelijkheden:
– Inzet 2, maximale winst van 80 punten per winlijn
– Inzet 5, maximale winst van 200 punten per winlijn
– Inzet 10, maximale winst van 400 punten per winlijn
– Inzet 20, maximale winst van 800 punten per winlijn
– Inzet 40, maximale. winst van 1600 punten per winlijn
– Inzet 100, maximale. winst van 4000 punten per winlijn
– Inzet 200, maximale winst van 8000 punten per winlijn
Tijdens het spelen van het vervolgspel kunnen meters leeg raken, waardoor deze niet meer actief zijn.
Gewonnen punten kunnen alleen volledig weggeschreven worden indien er voldoende actieve meters geopend zijn met bijbehorende maximale waarde.
Gedurende het spel zal links op het groene display (win- en creditdisplay) het aantal actieve meters getoond worden. Wordt er niet gespeeld, zal na ± 10 seconden de volgende informatie op dit display verschijnen:
– Maximale win in het volgende spel
– Aantal actieve meters
– Actuele inhoud van de afzonderlijke (actieve) meters met de bijbehorende maximale waarde van die meter
Bij de Red & Blue Chips is het mogelijk om 2 of meer machines te synchroniseren, zodat zij steeds dezelfde combinaties op de rollen geven. Het beste moment om hiermee te beginnen is als alle spellen op 0 staan, de TOTAAL-meters van de machines gelijk zijn én er op alle machines hetzelfde aantal credits staan.
Indien de speler bij alle machines op CHIP drukt, gaan de rollen naar hun beginpositie en kan hij dezelfde inzet op alle machines zetten.
De speler wacht dan totdat op het centrale scherm de spins beginnen te lopen, omdat hij zodoende voldoende tijd krijgt om op alle machines START in te drukken. Indien dan de volgende spin start, lopen alle machines gelijk.
Na het synchroniseren van de machines kan het gebeuren dat de machines, na verloop van tijd, niet meer synchroon lopen. Bovenstaande handelingen moeten dan opnieuw gebeuren.
Mystery-prijzen kunnen per spel en per machine verschillen.
Indien aan het einde van de spelronde de TOTAAL-meter meer dan 8000 punten heeft, worden 1 of meerdere meters geïnd.
– Om de maximale waarde van de afzonderlijke (actieve) meters zo hoog mogelijk te houden, kunt u het beste het 40/80- basisspel spelen. Immers bij een 40/80-basisspel wordt een meter actief met een maximale waarde van 8000.
– Als u in het vervolgspel op inzet 100 of inzet 200 wilt spelen, zorg er dan eerst voor dat u voldoende actieve meters heeft. Zodoende kunnen hoge prijzen altijd verdeeld worden over de actieve meters.
Clubspel: Inzet 1 (5 winlijnen) of 2, 5, 10, 20 of 40 punten op 10 winlijnen. 3 of 4 gelijke symbolen winnen op één of meerdere winlijnen.
Een zilveren bel telt voor ieder ander symbool (WILD) en wordt 1 keer vastgehouden als hiermee niet direct een prijs wordt gewonnen. Een gouden bel telt ook WILD en de prijs wordt met 1,2 of 4 vermenigvuldigd.
SluitenBASISSPEL
1 Credit is 20 eurocent.
– Het basisspel kan gespeeld worden op inzet 30 of 40.
– Het resultaat van het basisspel is gelijk aan de inzet of het dubbele hiervan.
– De inzet in credits is gelijk aan het aantal spelen dat in het vervolgspel gespeeld kan worden.
– Als de ‘aantal spelen meter’ weer op 0 staat moet er verplicht een nieuw basisspel gespeeld worden.
VERVOLGSPEL
– Het vervolgspel wordt gespeeld op 4 rollen met 16 winlijnen.
– De inzetmogelijkheden zijn 5, 10, 20, 40, 80 en 160.
– In het begin wordt alleen maar de laagste inzet aangeboden.
– Indien er meer punten in de totaalmeter komen, worden ook de hogere inzetmogelijkheden vrijgegeven.
– Ook als de ‘aantal spelen meter’ afneemt kunnen er hogere inzetten vrijgegeven worden.
– Het PRIJS DUBBEL feature kan de waarde van een win verdubbelen.
– Indien de totaalmeter meer dan 8000 is, wordt deze voor aanvang van een volgende spelronde voor een deel geïnd totdat deze weer onder de 8000 punten komt.
De speler kan kiezen uit de volgende spelen: 20 credits, 20 – 40-spel, 20 spelen per spelronde. 30 credits, 30 – 60 -spel, 30 spelen per spelronde. 40 credits of meer, 40 – 80-spel, 40 spelen per spelronde.
Het vervolgspel wordt gespeeld op 3 rollen met 5 winlijnen. Bij voldoende punten in de “TOTAAL”-meter zijn de volgende inzetten mogelijk: Inzet 4, maximale win van 200 punten per spel Inzet 10, maximale win van 400 punten per spel Inzet 20, maximale win van 800 punten per spel Inzet 40, maximale win van 2000 punten per spel Inzet 80, maximale win van 4000 punten per spel Bij alle spelen is het mogelijk om een dubbele win aangeboden te krijgen.
De volgende regel is gesteld voor het verhogen van de inzet: De inzet die gekozen kan worden aan het begin van de ronde: minimaal aantal punten in de “TOTAAL”-meter = 20x inzet, of de resterende spelen kunnen met de stake worden afgespeeld. Bij een eventuele win moet de speler voldoende punten op zijn “TOTAAL”-meter hebben, om zijn gewenste inzet gedurende de resterende spins in te kunnen zetten. Indien aan het einde van de spelronde de “TOTAAL”-meter meer dan 8000 punten bevat, worden 1 of meerdere meters geïnd.
Sluiten